Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 24 januari 2009 15:46

Idag har jag och Matilda inga planer. Vi tar det lugnt och städar lite hemma.

Har dammsugit och skurat golven. Städat badrummet till och med.

Och det bästa av allt jag har gjort en chokladtårta, ska ha den i morgon när Dennis, Nettan och Emilie kommer på middag.


Matilda har badat också, jag köpte i veckan en insats till hennes badbalja så att hon kan sitta där själva. Hon verkade digga det.

Har i veckan anmält oss till babysim, vi börjar den 12 mars i Solna.

Ska bli väldigt skoj, hoppas Matilda tycker det också.


Igår kväll var vi hemma hos farmor och farfar och åt pizza. Matilda var hur snäll som helst. Hon såg På Spåret med Farmor och Farfar, jag valde att se på Lets Dance. Henrik han testade Farfar gevär, farfar skulle nämligen ut och jaga idag.


Nu sitter Matilda i babysittern och har det gott jag sitter i soffan. Har ännu inte duschat eller hoppat ur pyjamasbyxorna. Men det e skönt att ha såna här dagar också.


I natt drömde jag förresten hela natten om att Matildas kusin kom, blev en kille som de skulle döpa till Olle Wesley Rinneby. Joel hade fullt upp med att göra ett schema när alla kunde komma på besök.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards