Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 20 januari 2009 20:42

Just nu ligger mina älsklingar och sover. Den ena i sängen och den andra bredvid mig i soffan. Ni får gissa själva vem som sover var... en ledtråd, den som ligger bredvid mig har en grön pyjamas med en groda på :)


Idag har vi varit i Täby C med faster Anna och lunchat med Farmor Madde.

Hittade massa med fynd till Matilda som vanligt. Det e roligare att shoppa till henne än till mig själv. Jag vet inte vad som hänt med mig. Men köpte en kortärmad blus till mig själv, så det e ju alltid något.

Matilda fick massa med sommarhattar som hon kan ha i sommar. Kostade bara 10 kr st på Åhlens. Köpte 4 st till henne.


Efter Täby C åkte vi med Anna hem till henne och åt semlor och väntade på pappa. Sen blev det kebab hemma och bad för matilda.


Pappa  Henrik är förkyld, han fick väl ärva min förkylning så han ligger och sover nu, han har också jobbar 26 timmar i sträck så han e nog lite trött också.


I morgon tjejmiddag här, så  på dagen ska jag och Matilda bestämma vad vi ska bjuda på och åka och handla det.


Sov gott, jag ska snart joina min familj och sova jag med.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards