Systrarna Jönsson

Alla inlägg under april 2017

Av Matilda och Linnea - 22 april 2017 22:07

Lördagen började med fotografering för Matildas fotbollslag. Hem och lunch. Till tibblehallen för att se Matildas kompis Alice tävla i truppgymnastik. Efter det lite ärenden i Täby C. Pannkakor till middag och sen var det lek och bus :-)
Imorgon en ny dag.

Av Matilda och Linnea - 20 april 2017 06:32

I måndags åkte jag och tjejerna in till stan. Vi åt med morbror Richard sen blev det bio. Efter det Drottninggatan för att de skulle få se vad den dumma mannen gjorde. Avslutade med träden i kungsan.

Av Matilda och Linnea - 9 april 2017 18:25

Ja fredagen var på ett sätt helt overkligt, jag sov inge bra och vaknade flera ggr och tänkte har det verkligen hänt. I lördag var det gympa, sen på eftermiddagen var det fika och även middag hos Jönsson i Åkersberga.

Idag började det med fotboll för Linnea sen har vi hunnit med en tur till Täby c. Tjejerna skulle shoppa på nån affär som säljer hårsnoddar och smycken. Linnea hon shoppade glasögon där.

När vi kom hem fick jag tag i en beggad cykel till Matilda som fanns i Visinge.

Nu ska jag ta tag i mig själv och packa väskorna för ett påsklov i lofsdalen. H åker med tjejerna i morgon. Jag kommer med bussen på onsdag.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards