Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 10 januari 2009 18:22

Idag skyndade jag och Matilda hemifrån kl 10. Vi åkte över till Johanna.

Hon tog Matilda och jag fortsatte till gymmet. Hade bestämt att jag skulle få ett stryketränings programm uppsatt av en instruktör på gymmet.

Tränade och sen lyxade jag till det och duchade och bastade.


Gick till Johanna för att hämta Matilda igen.  Där ble jag kvar. Henrik kom dit, Johannas föräldrar kom dit och det blev semlor och nybakt sockerkaka.

Gott !!


Johanna tyckte det var väldigt lätt att vara barnvakt. Matilda sov till kvar över tolv. Då fick hon lite flaska och ny blöja, sen kom jag. Men de var väldigt skönt att träna och med träning hoppas jag att mina armar och händer kommer bli bättre. För jag börjar tröttna på dessa domningar och stickningar i fingrarna.


Idag blir det en lugn hemkväll.

Tänkte jag skulle ta ett bad och sen se stjärnorna på slottet.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards