Systrarna Jönsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Matilda och Linnea - 6 oktober 2013 18:58

Då var det söndag och en ny vecka börjar i morgon. Jag tog långhelg denna vecka. Tog semester i fredags och min mamma som är på besök tog med oss tjejerna och gick på Chokladfestivalen ute vid Stockholmsmässan.


På lördagen hjälpte Henrik Viktor att flytta sen på eftermiddagen gick vi på flyttkalas hos Viktor och Maria sen checKADE vi in på hotell. Mormor var barnvakt. Och hon hade haft lyx då Linnea sov hela natten i sitt rum och vaknade inte ens en gång. Det är lyx kan jag berätta.


Idag har vi varit ute vid Rönninge by. Matilda fick rida och då var hon glad. Annars var hon allmänt gnäll-matilda :)

Nu e det kväll och tjejerna ska snart sova. Kommer nog somna tidigt jag med. Man drack lite champagne igår och det känns i huvudet idag!


Bilder från Rönninge By



                               

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards