Systrarna Jönsson

Alla inlägg under september 2017

Av Matilda och Linnea - 30 september 2017 11:04

Igår firades William som fyllde år. Tacomiddag i Åkersberga.

Av Matilda och Linnea - 25 september 2017 06:43

Ja då var helgen slut och det är måndag. Ny vecka. I lördags var det chilikväll här, hade lagat en chili i fredagskväll och bjöd in kusinerna med föräldrar lite spontant. Alla kunde och kom förutom han som var ute till sjöss. Söndagen var lugn, Linnea hade kalas och fotboll , vi gjorde Matildas matteläxa som var att baka muffins.

Av Matilda och Linnea - 17 september 2017 20:45

Besök av Sabina och hennes Alicia på fredag eftermiddag. Middag på Fridays med familjen Humphrey.
Lördag en skogstur för mig och Matilda.
Gymnastik för Linnea. Middag i Åkersberga hos familjen Jönsson.
Söndag; hinderbanelopp för hela familjen på Stadion. Efter det pizza på Lidingö. Mycket god pizza. Sök på 450 Gradi. Matilda avslutar med klättring med kusin Lovisa. Herregud vad vi hunnit med. Dessutom har vi bara ett varv kvar att måla på huset. Vi ser ett slut.

Av Matilda och Linnea - 10 september 2017 21:36

Har varit tjejhelg här hela helgen. Lördagen bestod av en tripp till Täby C. Där Matilda klippte sitt hår och tog hål i öronen. Tjejerna var även på bio. Jag fick en timme själv och shoppade lite.

Idag var det Prins Daniels lopp för Linnea, Matilda spelade fotboll. Lite målning för mig, sen lite mer fotboll.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Matilda och Linnea - 3 september 2017 18:50

Fredagen började med en date med min man. Min bror var barnvakt. Vi åt på Tranholmen. Hemma hos David. Är en hemma resturang. Det var så god mat och vi satt bredvid ett par som var supertrevliga. Lördagen bestod av lite städning, Henrik började tvätta och måla huset. Blev middagsgäster i form av familjen jönsson i Åkersberga. Idag har det varit lite måla, rensa ut min egen garderob och sen fotboll.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards