Systrarna Jönsson

Alla inlägg under februari 2013

Av Matilda och Linnea - 27 februari 2013 10:45

Vi är hemma och det var direkt in i hets och stress. Nej men har man haft semester i en vecka så ligger man lite efter på jobbet.

Vasaloppet då, jo jag kom i mål. Det var kämpigt och jag var helt slut efteråt.

Av Matilda och Linnea - 22 februari 2013 16:42

I morgon åker jag tjejvasan. 3 mil och målet är Mora.

Har idag laddat med lite våfflor i våffelstugan. Gott och fin utsikt.

På morgonen ställde vi Linnea på ett par skidor. Gick så där. Hon var jättestolt över sina pjäxor och skidor, men sen när hon skulle åka; då tyckte hon att mamma skulle ställa tillbaka dem.



Av Matilda och Linnea - 19 februari 2013 18:31

Vi har det väldigt bra måste jag säga. Nästan lite för bra :)

Matilda går i skidskola på förmiddagen, och det går bra. Hon tycker det är väldigt skoj.

Henrik åkte två åk med henne i eftermiddags och måste säga att hon har blivit bättre.

Hon kan åka liften, lite svårt med det där när man ska av men det kommere nog det med.

Skidskola är verkligen toppen! Värt alla pengar!


Jag åker längdskidor varje dag. Jag övar övar och övar. Det kommer inte gå fort, men jag kommer nog i mål.




Lite svårt att ladda upp bilder av nån anledning från denna dator. Så dem får ni när vi kommer hem igen.

Kan bjuda på två filmer från mobilen.



 
 

Av Matilda och Linnea - 17 februari 2013 09:44

Vi är nu på väg till fjällen.

Men igår hann vi med en dag med mornor. Vi var på symässan på förmiddagen, många sytanter finns det kan jag säga...
Vi träffade även Richard och åt lunch där han jobbar.

Efter mässan åkte vi in till stan och tjejerna fick måla naglarna på Nk. Var nåt event på Nk kids.

Middag bjöd vi på pulled pork. Mums!
Sen var tjejerna allmänt stissiga när de skulle sova så det tog en stund. Att lyssna på vad vi sa var inte deras grej igår kväll.

Av Matilda och Linnea - 13 februari 2013 08:39

Hämta på dagis. Middag. Bus. Bad. Somna på soffan. Upp och kissa själv mitt i natten. Vakna, kläder på. Frukost. Bus. Vänta på bussen. Lämna på dagis.

Av Matilda och Linnea - 13 februari 2013 08:39

Hämta på dagis. Middag. Bus. Bad. Somna på soffan. Upp och kissa själv mitt i natten. Vakna, kläder på. Frukost. Bus. Vänta på bussen. Lämna på dagis.

Av Matilda och Linnea - 9 februari 2013 08:12

Nu har vi bytt till att det är mest Emil i lönneberga vi ser på. Pippi är ju en klar favorit men måste säga att det är skönt med lite variation.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards