Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 4 januari 2009 21:51

Jag säger usch till såna där tankar som: Andas hon??

Jag fick såna tankar kl fyra i morse och efter det var det svårt att somna om. Så sömnen jag fick mellan fyra och åtta i morse var inte mycket.


I går var matilda inte glad. Hon skrek och grätt och vi försökte det mesta. Men det var inte mycket som var bra, men till slut vid halv tio somnade hon. Och hon sov bra på natten.  Jag sa till Henrik vi ska vara glada att hon inte har dessa stunder på nätterna.


Väggen blev bra, nu ska vi bara hitta nåt att ha på den vita väggen.

Jag tänkte försöka hitta nåt fint tyg som man kan rama in.


Idag har vi varit hemma hos Johanna och Fredrik på brunch. Var super gott, men man blev för mätt. Men det brukar vara så när man äter för mycket.


På kvällen/ sen eftermiddag då, så hade vi Anna och Joel över på middag. Ska verkligen bli roligt när deras bebis kommer. Ska verkligen bli roligt med en till bebis i släkten och att Matilda får en kusin.


I morgon blir det en repa på stan, vi ska passa på att träffa Viktor också.





Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards