Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 11 januari 2009 16:47

I går kväll började jag känna att jag hade ont i halsen, och i morse när jag vaknade var det kvar. Idag har blivit en dag i soffan. Jag e snuvig, ont i halsen och allmänt seg i kroppen. Men ingen feber tror jag. Så jag vilar och tar det lugnt.


Matilda har tyvärr inget val, utan hon får göra mig sällskap. Henrik jobbar kväll, så det e tjejsöndag. En seg sådan.


Jag måste säga att det här med att bli mamma är helt underbart. Men min hjärna den lever i en annan värld vissa dagar. Igår när jag stressade hemifrån, när jag satt på bussen så såg jag att jag hade satt på mig två olika sorters skor. De är väldigt lika så det var inget man såg, men ändå. Jag har glömt att stänga av vattnet när jag tvättat händerna efter toalettbesök. Spisen har jag glömt ett antal ggr. Henrik har köpt att fint block till mig så jag kan skriva upp saker, så jag kommer ihåg saker.


Nej nu e det dags för lite mat till gumman.


I morgon dags för bvc, så får vi se hur mycket hon har gått upp. Hon ska även på 2 månaders kontroll hon doktorn.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards