Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 14 januari 2009 15:41

Nu e man hemma efter några timmar på stan med Paulina och Amanda.

Vi gick runt lite på söder, var inne i en bröllopsbutik faktiskt och kollade på klänningar.


Det var otroligt service inriktade där, vi fick komma in med våra barnvagnar och efter ett tag så började Matilda skrika. Ja så där var det bara att sätta sig och amma vid omklädningsrummet.

Men hann pröva en klänning och den var väldigt fin, precis vad jag e ute efter. Inte lång och lite 50 tals inspirerad.

Så vi får se om jag tar den, beställer jag den innan lördag får man 10 % rabatt.


Sen blev det fika vid fridhemsplan. Thelins där vi fikade; mycket bra barnvags cafe. Aldrig några problem att ta in barnvagnen och det har bra med plats.

Av Matilda och Linnea - 14 januari 2009 08:29

Jag och matilda sitter i soffan och äter frukost. Eller jag äter frukost och matilda ligger här bredvid och jollrar.

Idag har jag bestämt att förkylningen skulle vara borta men icke, men det struntar jag i. Nu har jag suttit inne tillräckligt. Jag mår nästan bra och det får duga.


Jag och Matilda ska snart göra oss i ordning och åka in till stan och träffa Paulina och Amanda.


Matilda blir verkligen bara starkare och starkare, hon kan stå på sina ben om man håller i henne. Hon sparkar hårt med bena så fort hon får chansen.

Nej nu skriker tjejen på en ren blöja.


På återseende.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards