Systrarna Jönsson

Alla inlägg under mars 2018

Av Matilda och Linnea - 31 mars 2018 22:23

I morgon åker vi hem, Henrik ska börja jobba efter en månads sjukskrivning. Så nästa vecka blir det fritids och jobb för denna familj.

Så vi säger tack för denna säsong till lofsdalen. Blev inte som vi tänkt, men vad gör det. Det kunde gått värre, nu var det bara en axel. Vi är tillbaka nästa säsong. Hela! Om vi inte lyckas få till några dagar i sommar.

Lite bilder från idag.

Av Matilda och Linnea - 30 mars 2018 19:23

Ja då var det min tur. Klarade mig en dag här uppe sen har jag däckat i nån förkylning... blä och host.
Hann med att åka utför med Linnea och längd med Matilda på onsdagen.
Och idag tog jag mig ut på marknaden. Det var inge bra för efter det blev jag sämre.

Lite bilder från här uppifrån, man kan inte klaga på vädret.

Av Matilda och Linnea - 26 mars 2018 06:16

Först Linnea i en vecka sjuk, sen Henrik. Jag och Matilda har stått hela kvar. I morgon åker vi till fjällen och är där tills på söndag.
Ska bli skönt. Lite bilder från veckorna som gått.

Av Matilda och Linnea - 11 mars 2018 09:13

Igår blev man 39 år. Firades med frukost med familjen sen after noon tee på grand och middag med jönsson och Humphrey. Självklart mello till det. Linnea var inte så pigg i går. Somnade vid 19. Hon vaknade upp vid 06 och har feber. Så det blir en lugn dag för henne. Jag ska på gudstjänst, Matildas kör uppträder. Och sen får H åka på fotbollscup i upplandsväsby med Matilda i eftermiddag.

Av Matilda och Linnea - 3 mars 2018 20:49

Vi har fantastiska dagar i fjällen. Linnea har avslutat sin skidskola. Matilda har testat längd och tyckte det var toppen. Idag åkte vi längd igen. Gick så där för Linnea...


Henriks operation har gått bra. Han har ont, som beräknat. Så i morgon blir hem för oss tre att kolla hur han har det.

Lite bilder från veckan

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards