Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Matilda och Linnea - 18 januari 2009 21:43

Vi hade över Familjen Bäckman på middag. De har en dotter som är ca 6 mån äldre än Matilda.

Det var mycket trevligt, jag o Sofia bestämde även att vi ska träffas på fredag. Det e bra nu har jag nåt inbokat varje dag nästa vecka också, förutom på lördagen, men det går nog att ordna tror jag :) Om jag känner mig själv rätt.


Fick ett samtal från Skåne, som önska lite bilder från hur det ser ut där Matilda bor. Så nu kommer lite bilder från vår lya.


Och även lite bilder från av våra middags gäster.



Av Matilda och Linnea - 18 januari 2009 08:10

Igår var det full rulle. Dagen började med en låååång frukost hemma och vi såg några avsnitt lipstick jungle. Mycket bra serie.


Efter detta så åt vi lunch i solna c , sushi. Mumms.

12  bitar lax e min favo. Fyndade även en overall till Matilda som hon kan ha om ett år.


Sen bar det av till Therese och magnus, där Therese klippte mitt hår. Nu är det 10  cm kortare. Jag e nöjd. Känns mycket skönare.

 Vi köpte semlor så vi fikade där. Efter detta så åkte vi över till Täby.


Där vi firade Madde som fyllde år. Där var det full rulle, Matilda blev lagom tills vi skulle äta lite grinig men lugnade ner sig efter ett tag.


Nu till Veckan är det nog dags för Matildas kusin att komma, eller det tror vi alla fall. Matilda tror Torsdag.


Nu säger Matilda att hon vill ha mat, så det e nog dags att lyda.


Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards