Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Sömn vad e det?

Av Matilda och Linnea - 18 februari 2009 08:53

Vilken morgon.

I natt vaknade matilda två ggr och andra ggn bestämde hon sig för att nu tänker jag vara vaken. Kl var då 04.15 Jippi.

Jag prövade att lägga henne men hon gjorde bara pruttljud med munnen och dreglade som hon numera älskar att göra. Jag tog upp henne och vi gick och satte oss i vardagsrummet. Hon var pigg om man säger så. Efter ett tag kom henrik upp och sa att han inte kunde sova när hon babblade och lät så han kunde ta över. Han lyckades få henne att somna om halv sex.

Men kl kvart i sju vaknade hon igen och då var det min tur att vara vaken med henne. Vi låg och myste i soffan men hon var vaken så det var inte så mycket sömn man fick.


Nu har hon somnat, men jag e väldigt hungrig och tänker nog äta lite frukost nu.


Idag lunch med Therese och sen ska jag och Matilda träffa mormor hemma hos min mormor.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards