Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Matilda och Linnea - 19 februari 2009 19:48

Idag var Matilda med om en stor utveckling. Hon låg i babygymmet på mage och hade roligt och helt plötlsigt fick hon till det och vände sig till rygg. Hon blev inte speciellt rädd utan var ganska nöjd efter ha lyckats med detta.


Det händer verkligen mycket nu, hon lyckas greppa tag i saker. Hon kommer på att man kan göra massa med nya ljud och hon rör sig mer och mer.


På föräldrargrupp träffen var Matilda på sitt värsta humör. Hon bara skrek och skrek. Ingenting hjälpte, jag och Henrik fick turas om att gå ut med henne ur rummet där vi hade träff. Efter en 45 min så somnade hon av ren utmattning.


Jag har idag när Mamma var här fått  min födelsedagspresent av Mamma och Jens och Henrik. En Nikon D80. Jag fyller inte år förrän den 10 mars. 30 år blir man. Man börjar bli vuxen :)


 Men nu kommer det komma ännu finare bilder av Matilda.

Jag börjar med denna som jag fick till idag, precis innan hon vände sig.


I morgon Lunch med Filip och Anna.


Av Matilda och Linnea - 19 februari 2009 07:28

God morgon

 Matilda och jag sitter i soffan och har det bra.  Hon har sovit ganska bra i natt, vaknat två ggr. Men nu sitter jag här med världens sötaste bebis, hon skrattar och blåser med bubblor med pruttljud på köpet.

 Man bara smälter när man ser henne. Hon e verkligen mitt och Henriks bästa verk :)

Så underbar.


Titta på på hur hon skrattar på denna bild. E hon inte bara så där söt så man smälter?


Ha en bra dag.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards