Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Matilda och Linnea - 17 februari 2009 19:43

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på. Även ätit lunch med några kollegor.

Det var trevligt att vara där, man hälsade på; blev uppdaterad med lite skvaller vad som händer. I bland saknar jag jobbet men jag tycker nog att det är mer mysigt att vara hemma med Matilda.

Hon e ju väldigt söt och mysig.


Efter lunch åkte vi hem och på vägen hem passade jag på att gå förbi två barnaffärer jag sett i Solna. Köpte ett jättesöt ljusblått linne till filip där det var broderat Filip. Så söt, var bara tvungen att köpa det till Filip.


Och på eftermiddag var det dags för kusinträff. Anna och Filip kom hit. Vi fikade och hade det mysigt. Kusinerna testade babygymmet tillsammans och det tyckte om det till en viss grad för efter ett tag blev de ganska trötta.


Fikat blev till middag och vi åt en trevlig middag, Joel kom hit efter jobbet och där satt vi vid middagsbordet och åt en trevlig middag med våra små älsklingar. Matilda hjälpte till och med till och laga mat :)


Nu har våran älskling somnat och vi sitter framför tv:n njuter.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards