Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Matilda och Linnea - 6 februari 2009 17:59

Det blev en promenad i snöslasken till Ulriksdals trädgårdar. Där åt vi lunch och bara satt och hade det gott.


Filip och Matilda skötte sig alldeles utmärkt. Sen knallade vi hem och nu sitter jag och matilda i soffan och glor på tv.

Henrik jobbar kväll sen jobbar han resten av helgen. Väldigt tråkigt.

Så vi får väl se vad jag och gumman hittar på.

Farbror Johan och Faster Karro är ju i stan så man kansker hittar på nåt med dem. Sen ska vi försig på 30 års fika på söndag hos Martin.


Men ikväll blir det Lets Dance och godis i soffan :)





Av Matilda och Linnea - 6 februari 2009 07:59

Igår fick matilda en body av en kompis som jag var och fikade med. Det är sån där fin, dyr och fransk body. Storleken är från 6 månader. På Matildas kropp sitter den perfekt. Matildas franska kollegor; undra vad dem äter?

Inte samma som matilda i alla fall :)


Jag läser ganska många bloggar men igår började jag läsa denna:


http://www.mittlivsabina74.blogspot.com/


Den handlar om Sabina som är 34 år och dödligt sjuk i hudcancer, hon har två små flickor. Och enligt läkarna har hon 2-6 månader kvar att leva.

Så vi kan alla vara väldigt tacksamma att vi är friska och mår bra.


Idag blir det kusinpromenad i Ulriksdals slottspark och lite lunch där.


Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards