Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Matilda och Linnea - 3 februari 2009 20:30

Idag så var jag ute vid solna strand och åt lunch med kompis Sabina. Lyllosen ska åka till Thailand i 2 veckor den 24 feb. Jag vill också till värme och solen.


Och sen i eftermiddags så körde vi Jenny till Arlanda. Hon ska till Australien i 3 månader. Sol och värme för henne också. Jenny sola lite för mig, men använd solskyddsfaktorn Matilda köpte till dig.


Vi här i familjen bestämde i alla fall att vi också ska resa, till Lofsdalen. Men det duger för mig. Vi ska åka dit helgen v. 9 och vi tar med oss Viktor också. Och det bästa av allt matilda; farmor och farfar är där uppe. Så om vi har tur är farmor barnvakt lite så både mamma och pappa kan åka skidor samtidigt.


Middag i dag blev nyttigt, eller inte. Pannkakor med sylt och grädde. Men det var gott.


I morgon blir det min och Matildas första mammagrupps promenad.

Nu ska det promeneras i grupp. Akta er här kommer barnvagsmaffian!

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards