Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Matilda och Linnea - 9 februari 2009 18:00

Idag har jag varit inne i stan och ätit lunch med Frida. Trevligt. Lite synd om Frida, hon har blivit singel och känner sig lite ensam. Så jag och Matilda gjorde vårt bästa för att rycka upp henne.


Sen efter lunchen åkte jag iväg för att få en skönhetsbehandling på sturebadet haga. Henrik tog matilda och jag hade bokat en massagebehandling. När jag kommer ner till Sturebadet visar det att jag bokat behandligen i morgon och det finns inga behandlingar att få för att de har inspirationsdag. Men det var inga problem att boka om tills på onsdag. Men som plåster på såret fick jag gå in gratis, bada och basta. Fick till och med en gratis smootie. Det var så skönt. Men längtar tills på onsdag tills jag får min massage för  min nacke behöver det, känns nästan som lite nackspärr i den just nu.


Matilda e extra gnällig i dag, vet inte riktigt vad som e fel. Hon e nog bara trött.


Henrik har åkt i väg och ska se Buddy Holly på Göta lejon med Viktor. Det var ett tag sen han hade en grabbkväll så det förtjänar han.

 Speciellt efter sina 36 h på jobbet i helgen.


Nej nu ska jag ta hand om en gnällig liten tjej.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards