Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Matilda och Linnea - 12 februari 2009 07:52

Igår var det onsdag och mammapromenad. Det var riktigt trevligt denna gång. Vi promenerade i ulriksdals slottspark och tog en fika på mitt stamställe snart, trädgårdscafet :) Matilda var inte på sitt bästa humör igår, men när vi började promenera igen så somnade hon lugnt i vagnen igen. Gumman var nog lite trött.

Men det blev en lång tur, jag var hemma vid 16. Då väntade jag och Matilda in pappa henrik. Han kom hem och jag stack iväg på min efterlängtade massage. Det var verkligen så skönt.


Men nu vet jag inte om det hjälpte. För att det känns som massören har löst upp massa med knutar till hälften. Hon hann nog inte mer med på 20 min.


Sen på kvällen åkte vi hem till Johanna och fredrik och såg deras kattungar, Torsten och Arne. De var så söta. Och Johanna var så snäll, bjöd oss på middag. Men det blev en timmens visit, för sen började matilda bli för trött, så det var bara att åka hem och lägga henne.


Idag ska jag på stand up för bebisar. Ska bli så skoj. Ska gå med Paulina och Amanda och Anna och Filip.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards