Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Cola och bajs!

Av Matilda och Linnea - 10 februari 2009 17:32

Idag har jag varit i Solna C och fikat med Sofia och Malua.

Jag var inte världens smidigaste. När jag beställt min lunch så satt Sofia och hade Maloua i knät och min hand flyger lite vilt och plötsligt så åker min cola över hela lilla Maloua och Sofia. Men som tur var hade sofia rena kläder till lilltjejen med sig.

 Vi tog en lång fika och efter tag kom Sofias kompis Sofia med dotter Julia. Så där satt vi och verkligen bara njöt av att vara mammor. Våra tre flickor var alla på ganska bra humör och de skrattade så där som man som mamma bara smälter och tycker är inte mitt barn sötast i världen.

Matilda är ju i alla fall världens sötaste matilda :)


Sen kom vi hem och då passade matilda på att bajsa igen. Hon har inte bajsat sen i lördags så hade byggt upp lite bajs om man säger så. Sanering i badrummet blev det med en skrikande Matilda.

Men nu är hon ren och sitter nöjd och glad i soffan och jag ska nu ta ut min nybakade hemmapizza till middag och till efterätt har jag unnat mig en semla.



 
 
Sofia B

Sofia B

10 februari 2009 21:13

Shit pomfritt va mycke baaaaajs. UUUUURK!!!!

Det är lugnt med colan. haha sånt som händer....


http://sofiawillhard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards