Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 27 februari 2010

Av Matilda och Linnea - 27 februari 2010 20:28

  


Natten var sådär, Matilda vaknade av och till och vid 03 fick hon sova med mig.

Vi vakande väl så där en gång i timmen och Matilda hade saker för dig. Skrek lite, skulle ta en varv i lägenheten, kollade på tv. Ja vid sju gick vi upp och frukost. Matilda åt precis som vanligt. Jag tänkte, det var nog något tillfälligt den där spyan igår.





Men så fel jag hade. När vi var på väg ut så spydde hon ner hela overallen. Jippi!

Vi har på eftermiddagen vilat, vi tog trots allt en sväng till Solna C. Matilda låg i sin vagn och sov av och till hela turen. 

  



När vi kom hem har Matilda sovit lite mer och spytt ner mig två ggr.

Jag har bokat tvättstugan ikväll och kör kräkkläder om man säger så.


Nu sover gumman och jag hoppas att hon sover hela natten.

Skulle så gärna vilja sova en hel natt.

Men misstänker att chansen på det inte är så stor.



  

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards