Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Matilda och Linnea - 10 februari 2010 06:52

Lördagens förmiddag spenderade jag och Matilda på junibacken. Matilda hade skoj och lekte. Populäraste huset denna gång var Bagare Bengtssons hus.

Vi var där i en 2 timmar sen var Matilda helt slut och somnade i vagnen.


Därefter träffade jag Paulina, Viktor och Magnus och Therese i Solna C. Blev en snabbfika och därefter en tur till Ikea för mig och Paulina. Henrik hade slutat jobba då så han fick komma och hämta Matilda.


Kvällen var lugn och jag somnade tidigt, Matilda hade lekt rövare natten mellan fredag och lördag. Detta beteende har hon även lyckas med söndag och måndag natt.


På söndagen blev det brunch på elverket med Therese, Magnus, Oskar, Fanny och Henrik var med en stund innan han var tvungen att jobba igen.


Söndag eftermiddag var det lek med Filip och sen kom Olle, Madde och även Joel hit och vi åt lite middag.


    

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards