Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Matilda och Linnea - 26 februari 2010 19:35

Då har Henrik åkt till Alperna, han befinner sig just nu i Tyskland.

Och tur hade han som vanligt. Matilda spydde ner hela mig och golvet för en timme sen. Han lyckas alltid taima in så han slipper sånt här.


Jag hämtade Matilda vid halv fem och hon var allt annat än glad. Hon hade gråtit och haft sig på eftermiddagen. Vi åkte hem och man märkte att hon var verkligen trött. Hon ville inte äta, jag fick i henne lite fil och havrefras tillslut.

Hon fick som hon ville och kl 18 sov hon i sin säng.

Jag satte mig i soffan för att jobba lite.


Efter en halvtimme så hostade och grät hon lite, gick in till henne och hon ville komma upp. Tog upp henne och efter några sekunder senare var hela jag och golvet nedspydda. Jag blev och torka spyor och byta om. Matilda fick ny pyjamas, hon fick lite vatten sen vill hon gå och lägga sig igen.


Jag hoppas för allt i världen att detta inte kräksjukan och mera nåt dåligt hon ätit.

Nu sover hon igen och jag ska sätta mig att titta på lets dance.


Undra hur många som vill umgås med mig och Matilda i helgen efter denna kräkincident?


0 gissar jag på!


Trevlig helg!


  

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards