Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Matilda och Linnea - 12 februari 2010 20:36

Ja denna vecka har gått så fort...


Vad har hänt då?


Matilda hon har sovit lite bättre, hon vaknar ch skriker till vid fem.

Men somnar om efter nån minut. Sen vaknar hon vid sju och det får man ju vara nöjd med.


Det är roligt att hon förstår mer och mer vad man säger till henne. Man kan be henne hämta saker, det blir ju alltid rätt alla ggr. Men hon försöker och det är ju huvudsaken.


Hon älskar verkligen att bada. När vi klär av henne kläder och blöja på kvällen så går direkt bort till badrummet och slår på dörren och vill in och bada. En liten badtjej har.


Jag hade en släng av magsjuka, men det var över på et dygn. Så jag tror det var något jag ätit. Det blev en dag hemma.


Matilda klarar av att gå bättre och bättre utomhus, när jag hämtade henne i veckan så gick hon omkring där på gården. Så söt.


Henrik åker till Alperna om 2 veckor, borta i 9 dagar. Lite tufft att vara själv. Bara hoppas att vi inte blir sjuka. Min mamma kommer och hälsar på och hjälper till halva tiden.


Jag passade idag på att boka en resa till Barcelona, 30 maj till 3 juni. Jag, Johanna och Fanny åker dit på lite semester. Så skönt ska det bli.


I morgon blir det Malmköping.

Hälsa på min farmor.


Matilda sover nu, men idag tog det tid för henne att somna. Vi vet inte riktigt vad det var med henne ikväll. Hon kom aldrig till ro, hon grät och hade sig. Gissar på flera tänder som är på gång.



Nu säger vi trevlig Helg!


  


       



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards