Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Matilda och Linnea - 20 februari 2010 16:44

Det är heög och denna lördag sover Matilda hemma hos Farmor och Farfar.

Jag ska ut och med tjejerna, Johanna fyller år och det ska firas.

Henrik jobbar natt.


Idag på dagen trotsade jag och Matilda vädret och tog oss ut och shoppade lite i Solna C. Det blev varsitt par skor. Mina svarta och Matilda fick ett par röda från Vincent. Slutrea då passar man på.

Jag köpte även en röd kappa, som kanske invigs ikväll.

Matilda började med att sova över en timme i solna c, men efter den powernapen var hon i sitt esse. Vad hon flörtade och busade med alla som hon fick kontakt med.


Nej nu ska jag relaxa och börja fixa mig.


I morgon blir det bowling och brunch med Jönsson/ Rinneby och Hermansson. Se vem som vinner i bowlingen denna gång?






  

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards