Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Matilda och Linnea - 19 mars 2009 19:49

Jag hr legat på soffan och Henrik i sängen dag, nu ligger vi båda i sängen som två klubbade sälar. Henrik har blivit magsjuk och sprungit på toaletten hela dagen. Inte så skoj för stackaren.


Jag har snörvlat och tagit hand om Matilda. Hon har nog inte haft en sån givande dag. Hon har fått ligga med mig i soffan, legat i baygymmet, suttit i babysittern. Ja hon har nog inte haft så skoj. Men nu sover hon, det tycker hon nog e skönt. Bättre än att hänga med mamma och pappa idag.


Vi hoppas verkligen bägge två att vi mår bättre i morgon.


Jag gjorde en duktig sak, jag ordnade med Partytält till den 6 juni. Alltid något. Så fort vi blir friska ska jag skriva ut det sista för inbjudningar sen ska de läggas på lådan nästa vecka.



Av Matilda och Linnea - 19 mars 2009 08:22

Ja hade nog lite fel om min förkylning, för den gick åt andra hållet. Kände mig bra igår. Var med Paulina och Amanda hela dagen. Vi hade det trevligt.

Var lite runt på söder, åt lunch på Edelweiss gick till kulturhuset där barnen fick leka lite.


Men sen när jag kom hem och hade fixat med middag och sånt, då gick all energi  ur mig och jag kände att min förkylning inte alls nästan e borta.


Och det har inte blivit bättre idag. Så Matildas båda föräldrar e på topp :)

Sötnosen missar babysim idag, men det e bra att det finns återbads tider. Så jag har redan bokat in oss på ett sånt pass nästa vecka.


Henrik har fortfarande lite feber och mår lite illa säger han. Jag hoppas verkligen att detta försvinner snart. Inge roligt att vara sjuk.




Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards