Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 25 juni 2009

En heldag på stan

Av Matilda och Linnea - 25 juni 2009 20:23

Idag blev en lång dag på stan. Jag och matilda kom hem kvart över sju.


Dagen började med BVC, Matilda väger nu 10460 g och är 69,5 cm lång.

BVC sköterskan Maria tyckte Matilda var så fin och Matilda flörtade med Maria och gjorde köttbullen till henne.


Efter BVC var det meningen att jag skulle träffa Sofia, men hon skulle in till stan för att ta bort ett födelsemärke. Så jag åkte in till Vasaparken och la mig i parken med Johanna.  Matilda trivdes som fisken i vattnet i parken, Johanna lekte med henne och hon fick kladda och äta jordgubbar alldeles själv. Det var toppen kan jag säga att matilda tyckte.


Efter parken blev det lite shopping på stan, Johanna hade lite saker att shoppa inför sin Weekend i Köpenhamn i helgen.


Efter några timmar på stan blev det picknick middag i Humleträdgården. Stockholm e så mysigt i detta väder, fast vilken stad e egentligen inte det?


Matilda fick en heldag på stan, nu ligger hon och sover.

Och det var inga problem att lägga henne, hon fick ligga i soffan och dricka lite välling. Sen la jag henne i sängen och hon var nöjd att bara få gå och lägga sig och somnade omgående. Inge gråt ingenting. Hoppas detta håller i sig.


I morgon får vi middagsgäster från Skåne.



 
 
Ingen bild

Mormor

26 juni 2009 12:17

Du er den søtaste ungen som finns.
Kram mormor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards