Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Matilda och Linnea - 9 juni 2009 19:25

Matilda har idag lyckas att när hon sitter på golvet rör sig runt i en cirkel med hjälp av bena. Snart kanske hon kommer på hur hon använder dem mer även när hon ligger ner.


Idag har vi varit på promenad på mammagruppen, det blev en promenix till hagaparken och sen till Solna C.


Matilda har även idag till sin fars stora glädje fått kladda och äta lite själv. Han tycker inte om när jag låter Matilda göra det. Men hon fick ett ordentligt bad med mig efteråt.


Vi har ju nu sänkt ner Matildas spjälsäng till mittennivån och då kan hon om man ställer henne upp stå själv och hålla i sig i sängkanten. Hon gillar det kan vi säga, men hon gillar överlag att stå upp.


I morgon ska jag in till jobbet och vara med på en workshop och sen ska jag även på kvällen vara med när vi tackar av min chef som har sagt upp sig.

 Mormor är barnvakt, Henrik jobbar.


Tänk nu e det mindre än två månader tills man börjar jobba på heltid. Henrik ska vara pappaledig. Han längtar, tror det e bra att pappor e hemma lika mycket som mammorna om man har den möjligheten.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards