Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Matilda och Linnea - 18 juni 2009 07:32

Igår kom Henrik hem. Han hade haft det bra på sin resa.

Exakt samma som tidigare år. Sett exakt samma saker och ätit likadan mat.


Han hade varit lite förvirrad för han hade åkt hemifrån utan nycklar så han fick möta upp mig inne i stan. Men det var nog inte så illa tror jag. Han fick då pröva på mammaledighet med mig och Paulina. Vi skulle precis äta lunch i Thessin parken vid karlaplan. Jag hade varit en snäll fru och köpt mat till honom också :)


Resten av dagen så fortsatte jag och paulina hem till hennes farmor, efter en snabbfika  där åkte vi till Fridhemsplan och där sa vi hejdå. Jag gick ner till jobbet och var med på min chefs avtackningsfika.


Till middag blev det sushi och bilproblem. Forden har lite problem med batteriet tror vi. Så Henrik ska iväg och köpa ett nytt batteri nu på morgonen.


Idag bär det ut till landet för att fira midsommar. Så vi säger Glad midsommar till er alla.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards