Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Matilda och Linnea - 15 juni 2009 23:05

Dagen började lugnt, jag och Henrik degade hela förmiddagen. Matilda vakande fyra ggr på natten så vi var lite sega.


Anna ringde vid elva och undrade vad vi gjorde, så hon kom över och åt lunch. Efter lunch så tog jag och Anna barnen till en outlet vid gärdet. Vi fyndade lite St tropez kläder. Henrik satte sig på tåget till Göteborg, han och en av killarna på boendet ska göra sin årliga resa till Götet. Han e tillbaka på onsdag.


Efter outlet så sa jag och Anna hejdå, jag stack då till Solna C för att handla lite mat till mig och Johanna som skulle komma över och vara barnvakt.


Jag gick nämligen över gatan till en mamma i min mammagrupp som hade anordnat en kväll för bara oss mammor utan barn. Då vi kunde dricka vin och babbla lite. Det var mycket trevligt ska jag säga. Skönt att bara koppla av och inet behöva passa några barn som man e van vid när man umgås med dessa tjejer.


Det hade gått jättebra för Johanna med Matilda, hon hade somnat strax efter sju, och sovit sen dess. Jag kom hem nu stax före elva. Och jag e nu redo för sängen.


I morgon blir det en liten snabbdate med Johanna igen och sen ska vi på babysim. Sista gången är det nu. Sen blir det steg 3 i höst.


Sov gott!

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards