Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Matilda och Linnea - 8 oktober 2011 20:28

Idag var det bebissim för hela familjen Jönsson. Båda tjejerna verkligen älskar att bada. Idag var det roligt att se Linnea med sina armpuffar och det ser verkligen ut som hon försöker att simma. Hon sparkar med bena och slår med armarna framåt.


Efter bad, var det dags för Henrik att jobba. Så Vi tjejer tog det lite lugnt efter lunch och sen tog vi på oss kläder och gick till Mulle Meck parken. Matilda testade om hennes nya stövlar var vattentäta i parken och det kan jag intyga att dem var.


Det blev pannkakor till middag och efter det lek och lördagsmys. Matilda fick sitt lördagsgosdis. Idag fick hon nog lite för mycket eller om hon ätit för mycket pannkisar, för hon orkade inte äta upp sitt godis. Jag frågade om vi skulle spara resten till nästa lördag och hon nickade och ja, ta den mamma.


Nu sover båa tjejerna och jag kommer nog också sova tidigt.

Linnea är inne i en period med väldigt tidiga mornar. Hon vaknar mellan 4.30 till 5.30 och är då vaken och man måste gå upp med henne. Detta har hållt på i en månad så jag längtar verkligen tills denna fas är över.

I morse vaknade hon 5.03, Jippi!

Så vi får väl se vad söndagsmorgonen kan erbjuda mig i sovmorgon, inte mycket tror jag.


Lite bilder på oss flickor i Familjen ..


       

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards