Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Matilda och Linnea - 1 oktober 2011 19:40

Dagen började bra, fint väder och tjejerna skulle på babysim med farmor och Pappa.

Jag och Camilla gick på barnmarknad och det var väldigt mycket folk och lite väl hysterisk. Men en skidhjälm till nya Anja Pärsson inskaffades :)


När flickorna kom hem från babysimet blev det lunch och Matilda var väldigt mammig. Inget konstigt med det eftersom det är hon jämt, men nu var det lite väl mycket eftersom farmor var med. Och när farmor eller mormor är med brukar jag få stå lite i skymundan. Efter ett tag så kände jag henne på pannan och jo hon var varm och termometern visade 38.5


Så det blev att ställa in lekdaten i parken med Amanda och Paulina. Det blev en dag inomhus. Jag själv har åkt på säsongens första förkylning, så jag och Matilda har tyckt lite synd om oss själv och hängt och bara varit.


Nu sover båda barnen och blir nog en tidig kväll för mig med. Jag hoppas att imorgon är vi på bena och kan hitta på något skoj.

Det blir i alla fall mums mums i Sollentuna, förutsatt att vi är friska.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards