Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Matilda och Linnea - 3 januari 2011 21:31

Idag på förmiddagen har vi gjort ärenden med sån effektivtet så man blir förvånad att vi hann med allt.


Det var MVC för mig. Blev ett tillväxtultraljud inbokat i morgon. Magen låg lite under på kurvan. Men hjärta och blodtryck var bra. En extrakoll alltså bara. Och vi får se vår lillabebis en extra gång innan hon kommer till världen på riktigt.


Vi bokade snabbt på morgonen en tid på Vårdcentralen för Matilda efter vårt MVC besök, hennes tå har blivit infekterad (nageltrång). Vi fick en tid på en gång. Så efter MVC så blev det till doktorn med Matilda. Blev antibiotika för hennes del och hjälper inte det, kommer de börja skära lite i tån. Men det vi hoppas att hon slipper.

Efter doktorn så blev tillbaka till Solna C för att hämta medicinen och byta en julklapp som Henrik hade fått av mig.


Sen hem och äta lunch. Och för Matilda och mig att sova lite lunch.

Henrik jobbar natt idag, så jag och Matilda har på eftermiddagen roat oss med att skruva ihop hennes 3 hjuling hon fick av sin morfar i julklapp.


Rensat mammas garderober, längtar tills jag får börja använda den igen.

Och sen matlagning och bada.

Lite Pippi hann vi också med innan det var dags för sängen.


    




Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards