Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Matilda och Linnea - 26 september 2010 13:45

  Igår var en hektisk dag, vi hann med att bala, promenadoch  lite shopping.


Vår plan vara att testa äventyrsbadet i husby, men när vi såg kön så parkerade vi inte bilen utan åkte till simhallen i Sundbyberg istället. Var mycket folk, men blir så när man e där halv elva istället för kl 9.00

Matilda njöt av att bala och åka kanan ner i bassängen. Jag simmade några längder.


 Efter bad blev det lunch hemma och vila för alla. Vid tre mötte vi upp  Paulina o Viktor med alla deras barn. Blev en promenad i Hagaparken. Skulle blivit en fika men  Viktor skulle träna.


Vi åkte då till Bromma Blocks för att se det nya köpcentret. Var mycket folk så var mer bara att vi gick igenom det och sen blev det take away mat till middag.

Kvällen spenderades med att se Wallstreet från 1987. Jag har inte sett den och vi har tänkt gå på bio jag Henrik och gå och se den nya.


Idag började jag och matilda med  att Städa lägenheten,  Henrik sprang milen. Han tar nu milen på 55 min.  Han och Joel har nån hetstävlingen om vem som kan springa snabbast.

Efter städningen och motion blev det brunch på Elverket istan med Camilla och Matildas favorit Bia ( Sofia). 


Nu är det vila här hemma innan vi ska iväg på 4 års kalas hemma hos Gabriel. En pärs blir nog det. Men jag tror vi föräldrar överlever!


En liten tjej son gömmer sig under föräldarnas säng.

 

      



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards