Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Matilda och Linnea - 8 september 2010 20:08

Ja det blev för mig att vara hemma idag med Matilda. Kändes bäst med tanke på hennes hosta och feber igår. Idag har varit feberfri, så det bli defintivt dagis i morgon.


Är jag som varit hemma hela dagen, var lättare att ställa in det jag hade på jobbet denna gång. Henrik hade konf. och handledning.

Men nästa gång är det hans tur att ställa in sin arbetsdag, här delar vi lika :)


Matilda sov 3 timmar under dagen, så att få henne att sova idag och med tanke på att hon varit inne hela dagen det går inte så bra just nu.


Men vi har idag gjort En liter hemlagad äppelmos, riktigt gott.

 Första ggn jag lagade det. E lite stolt över mig själv.

Har stekt pannkakor så det finns i frysen att ta fram nu.

Och lagade hemlagadpizza, och det finns till Johanna i morgon när hon ska vara barnvakt. Ja lite nytta har man gjort idag :)


Nej nu väntar vi hem Henrik så han kan ta över denna lilla tjejen och få henne i säng.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards