Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Matilda och Linnea - 21 april 2009 18:53

Idag har jag och matilda hängt med Paulina och Amanda. Vi träffades i Solna c och gick omkring där ett tag.  Jag kan säga att jag börjar verkligen känna Solna c nu. När denna mammaledighet e slut kommer jag nog ha testat vartenda cafe och vart inne i varendra butik.

Efter ett tag där så åkte vi hem till oss och lagade lunch.

Barnen lekte och hade sig. Amanda e snart ett år, bara en månad kvar till den stora dagen.


Henrik kom hem vid fyra, då drog jag till gymmet och tränade. Det var verkligen skönt ska jag säga. detta måste bli en vana. Det behöver mina mammakilon också.


Matilda har idag varit expert på att göra sitt pruttljud. Hon gör det hela tiden så det går knappt att få i henne nån mat.

Nu ligger hon i sing säng och ska sova men nej det vill hon inte, utan hon gör pruttljud istället.


http://www.youtube.com/watch?v=6zf1dolIQHE




I morgon blir det barkaby outlet.




Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards