Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Matilda och Linnea - 7 april 2009 16:47

Idag tog jag och Anna Forden till Sveg med båda barnen. Vi shoppade loss på dollarstore. En sån där billighetsaffär.

Men det fanns mycket att fynda där kan jag säga.

Matilda fick fina strumpbyxor med halk prickar under fötterna och ett stort hjärta på rumpan för 30 kr.


Filip fick också massa med strumpor. Sen kunde vi ju inte låta bli att plocka på oss massa med godis på vägen ut. Gottegris som man e.


Efter Dollarsveg blev det systemet och sen lunch på Krogen i Sveg eller vad den nu hette. Där satt vi på uteserveringen i solen och hade det bra. Matilda satt i barnstolen med solglasögonen på och njöt av vädret kan jag säga. Filip han låg skönt i sin bilbarnstol och sov. I alla fall en stund, för sen blev han hungrig och då var det bråttom att få mat.


Henrik åkte skidor och sa att det var perfekt i backen.

Ska nog våga mig upp nån dag tror jag.


Det blir inga bilder nu på ett tag, uppkopplingen e för långsam för det. Jag kör en bildserie när vi kommer hem istället.



Av Matilda och Linnea - 7 april 2009 09:49

Vi är framme i Lofsdalen och resan upp gick bara bra.

I dag blir det backen för Henrik och jag och Anna pratade om att ta en tripp till Metropolen Sveg :)


Mitt dataabg har slutat att fungera, så nu använder jag telefonen.

Dock går inte det så fort.


Matilda hon tar sin förmiddagpowernapp just nu, hon sover väldigt skönt i spjällsängen som fanns här uppe. Superbra att den fanns.


Ha det gott alla.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards