Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Matilda och Linnea - 15 april 2009 20:14

Idag tog jag mig till Solna Stand med matilda, det var lunch med en fd 3:a som jag åt lunch med. Vi åt lunch på ett mycket trevligt ställe och det var mycket gott. Spanska korv och vitlökspotatis.

matilda satt i en barnstol och uppförde sig exemplariskt. Och lägligt nog somnade hon när vi klara och hon satt i sin vagn.


Då blev det en promenad för oss till Solna C där vi gjorde lite ärenden och efter det tog vi bussen hem.


På eftermiddagen tog jag en premiär tur på min cykel, jag cyklade till Sumpan för att äta middag med Therese och Johanna.

Matilda fick stanna hemma med sin pappa. Jag måste säga att det var mycket trevligt att cykla igen. Måste skaffa sån där cykelstol så Matilda kan sitta där bak. Det tror jag hon skulle tycka vore skoj.


Det blev faktiskt en inköp på en second hand butik idag; Matilda fick en jättesöt gul klänning som hon ska ha på sig när Filip döps nästa vecka.


I morgon e det babysim som vanligt och även föräldrargruppträff.



Av Matilda och Linnea - 15 april 2009 07:57

Igår var jag på mammapromenad i Haga parken, det blev premiär för sittdelen på barnvagnen. Det funkade alldeles utmärkt och Matilda verkade inte ha nåt emot det heller. Hon somnade lika bra i den som i liggdelen.


På eftermiddagen åkte jag, Henrik och Matilda över till Henriks faster för att titta på lite gamla saker som de ville bli av med.

Vi tog lite glas och leksaker och en gamlat skåp som vi ha som som garderob till Matilda. Det var väldigt fint så jag riktigt längtar tills vi hyr ett släpp och åker och hämtar det.


Matilda trivdes som vanligt hos sin pappas kusiner, och hon trivdes väldigt bra på deras studsmatta.


Idag blir det lunch date med Åsa.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards