Systrarna Jönsson

Alla inlägg under september 2009

Av Matilda och Linnea - 2 september 2009 20:33

Idag har Matida aktiverats till Max.  Hon har varit på Öpnna Förskolan och  lekt med barnen där. Hon trivs verkligen på öppna förskolan. Hon kommer nog att trivas på dagis.


 Hon har även hunnit med ett besök i Täby Centrum och köpt en par röda byxor till Pappa. Jag kan rapportera att det var väldigt fina.


Sen blev det  hem till Fiip.

De gillade enligt rapporter att träffas, de kramades och pussade varandra.

 Söt, synd att man missar sånt när man jobbar. Men sånt e  det ju. Jag fick höra att man försökte ta kort på detta möte, men det fick tydligen inte till nån bild.


I morgon blir det besök på söder.

Och middagsgäster eller gäst.
Fanny kommer på besök och kanske Johanna.






Av Matilda och Linnea - 1 september 2009 07:29

Igår var Matida trött, hon sov väldigt ycket på dagen. När jag kom hem och stod i köket och lagade storkok till henne så somnade hon mitt på köksgolvet.


Hon fick sova där i 10 minuter sen väckyte jag henne. Hon var inte glad då, men hon fick bada och då blev hon glad.


matilda har börjat sova hela nätter, hon sover kanske hela nätter 3 dagar i rad sen vaknar hon två nätter och sen sover hon hela nätter igen. Men det känns skönt att vi börjar gå mot hela nätter.



Nu är resan till Karlskrona bokad. Jag längtar. Nästa helg åker vi ner.

Hotelle bokad via Paulinas Viktor, bra pris fick vi. Hotell ca 100 meter från Johan och Karro, det kan inte bli bättre. Och hotellefrukost i två dagar.

Snart ses vi Lovisa! Och ja Johan och Karro vi ses snart också :)


Till jobbet nu.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards