Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Matilda och Linnea - 5 september 2009 18:21

Idag var det Babysim och Matilda var på ett strålande humör. Hon skrattade och flörtade vilt med simläraren. Hon var super duktig på sin dyk och i simringen. Till och med simläraren sa att hon är verkligen glad och på humör för att simma idag.


Eftersom vi kommer att missa två lördagar så bir det Henrik som får gå på omsim,  första gången är redan nu på Onsdag kl 14.30 Så om nån är ledig och vill hjäpa Henrik så anmäl er gärna.


Efter Babysimmet blev det hem och här blev det fullt hus. Paulina och Johanna kom över och även då tre vilda barn. Jag måste säga hur orkar man med 4 barn... Madde hur gjorde du? Här bir det fortfarande bara 2 barn. I alla fall som jag känner nu.  Jag var en duktig lekmamma, jag sjöng sånger, läste sagor, gjorde papperloppar till Simone och Gabriel. Gabriel knögglade sönder sin efter 3 minuter, men Simone hon ritade på sin och jag fick skriva i den.


Matilda somnade en stund efter dem hade gått, hon var helt slut. Men nu gör hon det gör varje dag, går runt bordet i vardagsrummet. Kanske upptäcker hon något nytt just idag? :)


Ikväll blir det lugnt, Henrik jobbar natt.

 I morgon ska vi hem till Familjen Bäckman.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards