Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Matilda och Linnea - 1 april 2012 19:34

Började dagen med att man fick sovmorgon till 06.50, helt underbart.

Vi lagde lite mat för att vi skulle ha middagsgäster senare idag. Kokade revbensspjäll och förberedde klyftpotatisen genom att koka dem lite.


Efter detta gick vi hemifrån 9.30 mot Hagaparken för att träffa Therese och pojkarna.

Blev lite lek, lunch och sen  titt på fjärilar och fiskar.


                   


Efter detta blev det en promenad till Solna C, där henrik hämtade upp flickorna och jag satte mig i frisörstolen. Slingade och klippte håret. Efter det åkte jag hem och familjen Bäckman hade joinat hos för att äta middag hos oss.

Äntligen skulle vi få till en date och umgås. Trodde vi ja...

När jag kom hem hade Linnea blivit riktigt dålig, hög feber och när jag varit hemma i 5 min så hade hon spytt ner hela mig. Jag hade spya ända in under tröjan. Jippi, livet som småbarnsmamma! Familjen Bäckman sa tack och hej och vi ses en annan gång :)


Med sig fick dem 1,5 kg revbensspjäll att glasera i ugnen hemma hos sig.


Ja nu sover båda barnen, och vi hoppas att natten blir lugn.


I veckan blir det en kort vecka, tre dagar,  sen går bilen upp till Lofsdalen för att fira Påsk!



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards