Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av Matilda och Linnea - 11 mars 2012 20:25

 Jaha  då var man 33år...

Helgen gick väl i födelsedagsfirandes tecken. I fredags var jag ute och
åt med tjejgänget. Trevligt och testade en ställe som heter  Bon Bon,  jag rekommendera detta om ni vill testa något
annorlunda.


Lördagen bestod av storhandling, lek ute för barnen med
Henrik. Jag fick 2 timmar för mig själva hemma. Lyx!!  Henrik rakade av sig sitt skägg, var nog en av
de bästa födelsedagspresenterna. Nu kan man pussa sin man igen!


På Kvällen var jag o Henrik ute och åt och Farmor och Farfar
var barnvakt. Matilda kunde tydligen inte bli av med oss fortfarare. Så fort
Farmor och Farfar kom tyckte att vi skulle gå ut och äta nu.


Idag blev det en liten promenad till Cafe Sjöstugan vid
brunnsviken. Blev lite lunch där och sen en promenix hem och lite lek i parken
hemma.


På eftermiddagen kom Jenny, Olle och Madde över på middag.
Familjen Rinneby var magsjuka så de satte sig själv i karantän, vilket vi var tacksamma
över. Vi har kört magsjuka 2ggr i år så vi väntar gärna lite till nästa gång.

De bjöds på långkok, jag hade för första ggn gjort chili som stått på spisen i
10 timmar. Och det var gott! Så det kommer jag att göra om. Maräng Swiss till
efterrätt, mums!


Nu sover två småflickor och jag kan säga att det har varit
en mycket trevlig helg.


En liten sån där sak som bara Matilda kan.
Hon bjöd in sin fröken Marie hem till oss i helgen på kalas.
Hon hade sagt att hennes mamma fyller år och om hon kommer då får ju mamma mera
paket.
Hon har fattat min dotter att jag tycker om paket :)



Bilder från söndagen:

                           


Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards