Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Matilda och Linnea - 4 mars 2012 19:48

Lördagen började med att Matilda blev hämtad av sin gudmor kl 10.

De två skulle åka till junibacken. Matilda var överlycklig. Lite ensamtid med Johanna och junibacken. Kunde det bli bättre. Hon hade haft skoj och kom hem med en godispåse som hon fått av Johanna.


Kvällen bestod av en lugn kväll hemma för hela familjen.


Söndag och vi tog det lugnt på förmiddagen, lite Vasalopp blev det på tv:n. Vi försökte se Oskars Pappa, men det lyckades vi inte. Henrik åkte och jobbade och jag och tjejerna mötte upp Therese och hennes pojkar.

Vi gick upp till ÖvreJärva gård.

Då tittade vi på fåren, Matilda red och vi fikade.


             


Efter det följde Therese och pojkarna med oss hem och åt middag.

Trevligt med sällskap.

Matilda och Oskar lekte och Linnea försökte leka med Max. Det gick så där.

Nu sover barnen och jag kommer nog somna tidigt jag med denna kväll känner jag.


           

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards