Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Fredag och pizza

Av Matilda och Linnea - 27 maj 2011 18:20

Veckan har bestått av det vanliga.

Dagis för Matilda.

Och för Linnea hemma med sin mamma och Pappa.

Henrik har förstås jobbar också.


Vi har även hunnit med att äta middag med Camilla och Apia som numera Sofia heter enligt Matilda.


Läggningen denna vecka av Matilda har inte varit lätt. en kväll tog det nästan 90 min, 20.40 somnade hon. Jippi säger man då som mamma!


Vila får hon bara göra i 45 min på dagis, men det verkar som man får påminna personalen om det.


Linnea har börjat äta mer, hon har denna  vecka ätit två smakportioner per dag. Så hon börjar lite smått fatta att man ska svälja maten.


Båda tjejerna har också varit allmänt förkylda denna vecka, så rinnande näsor har vi haft det. Linnea har inte sovit så bra tack vare detta.


Idag, Fredag och jag och Linnea träffade Anna och Pontus för lite lunch inne i stan. Och nu kväll och det blev Pizza till middag och nu går det Saltkråkan på tv:n.

Men snart hoppas jag att båda barnen sover och deras föräldrar kanske kan se en film utan att somna.


trevlig helg!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards