Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Matilda och Linnea - 8 november 2009 20:04

Då var Matildas första kalas genomlevt.

Tack alla som kom och tack för alla paket Matilda fick.

Matilda säger ddda daa daaaa da maa dadoekf

Vilket översatt betyder: Tack alla som kom och ville fira mig och tack för alla fina och roliga paket jag fick!

 

Matilda hade skoj går, hon tyckte om att träffa lite kompisar och jag tror verkligen hon uppskattade att

vi hade två sittningar. Vilket för Matilda bestod i att hon fick äta Tårta två ggr. Mums säger Matilda.

Hon är ju sin mors dotter och tycker om sötsaker.


Idag har vi varit över till Täby och ätit lunch och firat Fars dag. Matilda gav sin far ett par tofflor i morse.

 På eftermiddagen tog jag en tupplur samtidigt som matilda gjorde det. Var mycket skönt.

Efter detta stod det städning på schemat och Mat.


I morgon blir det 1 års kontroll på bvc och vaccin spruta.


        




Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards