Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Matilda och Linnea - 4 november 2009 19:53

Idag var det fotografering på Öppna förskolan för Matilda, mamma och mormor hade bestämt att hon skulle ha finkläderna på. Stackars pappa Henrik fick uppdrag att fixa Matilda fin. Men det gick bra.

Hon klarade av att le en gång, men det räcker ju. Hon tyckte det var kul i 10 sek sen började hon att gråta.

Så en gruppbild var inte att ens nämna.


  


Idag är Henrik på föräldrarträff på gruppboendet han jobbar på, mormor är hos min mormor och jag tvättar.


Men tänk i morgon är det ett år sedan Matilda kom. Solstrålen och den största glädjen i vårt iv.

Att skaffa matilda är det bästa jag har gjort.
Sådan glädje och kärek man känner till denna lilla varelse som har förändrat hela ens liv.


Matilda du är det bästa i mitt och din pappas liv. Tack för att du finns.

Vi älskar dig och kommer alltid att finnas här för dig.



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards