Systrarna Jönsson

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Pappppa och mammmma

Av Matilda och Linnea - 27 oktober 2009 19:43

Matilda vaknade kl sex i morse med sitt vanliga snack, vi låg kvar och man försökte somna om.

Men det gick inte så bra, efter ett tag sa jag till Henrik: Hör du vad hon säger;

pappppaa pappppaaa ppaaapppa paaappppa pappaaa papppa....

Ja så lät det ett bra tag. Men inte gick Henrik upp för det.


Efter en kvart var jag tillräckligt vaken för att gå upp och ta hand om henne.

Så det blev jag och Matida denna tidiga morgon :)


På dagen har Matilda idag tagit en rejäl tupplur på förmiddagen.

Efter detta blev det en sväng till en skoutförsäljning på gärdet.

Inga skor inköpes.


På eftermiddagen blev det en tur i ulriksdalsslottspark.


När jag väl kom hem så var det väldigt mycket mammaaa mammmmaaa mammmmaa mammam mammmaa

Hon var trött och allmänt grinig.

Men vi hann ändå med att organisera om bland plastburkarna, matilda vet precis hur man ska ha plastburkarna:

I en enda röra på golvet!


Nu sover damen och det är tvättkväll här.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda och Linnea - 31 juli 2022 22:34

[Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] [Bild] ...

Av Matilda och Linnea - 5 maj 2022 08:00

En resa till London fick dem i julklapp. Som gick av stapeln 26-28 april. ...

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards