Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Matilda och Linnea - 2 oktober 2009 06:34

Min övertid resulterade i en tårta. En kollega vars Återförsäjare det var jag hade hjälpt och suttit över för kom och gav mig en tårta på jobbet igår. Det var väldigt snällt.

Jag tog med mig tårta i går kväll och så fikade vi med Farfar, Fam. Rinneby i Täby.

 Ja, MatildA och Henrik var med också.


När jag kom hem hade jag även fått blommor hemlevererade, vad är nu detta? Det verkar verkligen vara min dag! Det var från Fanny och Christian för att jag att tagit bilder på deras bröllop. Så snällt. Jag som bara tycker det e skoj att foto lite.


Matilda hade även igår hållt låda på öppna förskolan, ni vet när man slår handen mot munnen för att göra lite indian ljud. Detta tycker Matilda om att göra, och gjorde så fint och högt på sångstunden igår så alla tystnade och skrattade och tittade på henne.


Jag måste säga att varje dag är det något nytt Matilda lär sig. Det är så skoj och man kan få henne att härma saker man gör också. Så man ska passa sig, för titta på dessa bilder:


  



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards