Systrarna Jönsson

Alla inlägg under maj 2013

Av Matilda och Linnea - 12 maj 2013 22:23

Linneas favorit i lekparken är gungan. Hon kan gunga länge... Jag som hade börjat hoppas på att snart kunna ta mig en bok till parken och kunna läsa lite samtidigt som de leker lite lugnt tillsammans : -) ha ha , ja drömma kan
man!!
Förra veckan på dagis lärde hon sig stå upp i gungan, gissa om hon e stolt!

Av Matilda och Linnea - 10 maj 2013 21:48

I går spenderade vi hela dagen med familjen Rinneby.
Picknick och grillning på kvällen.
Barnen lekte och hade skoj.

Idag har vi spenderat dagen med Therese och hennes pojkar.
Vi gick in på grönan men sen gick vi ut igen. Var för mycket folk. Var många tårar när vi gick därifrån, men med lite glass försvann även dem.

Fredag kväll och två dagar kvar på helgen! Skönt!

Av Matilda och Linnea - 6 maj 2013 09:37

Henrik har varit ledig, det har varit strålande sol. Dock åkte jag på feber i lördags och min förkylning med bihållsinflammation var inte på topp i helgen.

Söndagen var vi först i kyrkan, Matildas kör skulle vara med på gudstjänsten. Jag såg hälften och Henrik hälften. Vi fick turas om med att hålla koll på Linnea. Hon var inte så intresserad av att se sin syster uppträda.

Resten av dagen var vi utomhus på Camilla och Sophias gård. Åt lunch och tjejerna lekte.

Efter en dag ute blev det bad. Baddrottningen var i sitt esse i går!!!

Av Matilda och Linnea - 1 maj 2013 12:46

Börjar bli en tradition att vara på landet på Valborg. Tror det är 5 året.
Vi åt god mat, tittade på brasan. Åt lite ost och kex. Idag har vi varit ute och bara njutit av vädret.

Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards