Systrarna Jönsson

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Matilda och Linnea - 23 september 2012 17:46

Ja, då var det söndag igen och ny vecka igen i morgon.

Veckan då jag ska springa Avloppet enligt Matilda ( Tjej Lidingöloppet har Matilda döpt om).


Flickornas mormor har varit här och de fick en heldag med henne i fredags.

De gjorde stan med shopping och lek på kulturhuset.


På lördagen åkte vi alla och gick på Tom Tits för första gången. Eller vi vuxna har alla varit där för många många år sedan. Flickorna tyckte det var roligt. Vi såg även utställningen Body Works med riktiga kroppar som de visade upp. Intressant men lite märkligt var det på nåt sätt ändå.


På lördag eftermiddag checkade jag och Henrik ut från Solna och checkade in på Elite Hotell i Stan.  Vi hade det toppen, det enda som inte var bra att jag åt alldeles för mycket till middag. Så promenaden tillbaka till hotellet var inte rolig, kändes som jag skulle spy när som helst.


Idag efter lite hotellfrukost åkte vi tillbaka till Solna och gjorde en utflykt till Haga Parken.

Blev en promenad och cykling för Matilda. Det var mycket gnäll och gråt, för hon ville ju inte cykla när det blev lite jobbigt.


Nu är det Bolibumpa på TV och om en timme läggdags för 2 små flickor.


Lite bilder från Haga:


                               



Presentation


MATILDA OCH LINNEA JÖNSSON

Fråga mig

21 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards